V Nathalie: - Lång dag

28 december 2009

- Lång dag

Det kändes som det blev en ganska lång dag i Göteborg, jag åkte trots allt med Jessica dit. Och nu för en stund sen kom jag hem. Jag känner mig mycket bättre nu än vad jag gjorde i morse och i natt! Skönt. Men det va väl trevligt att träffa pappa igen, det är ju inte så många dagar sen jag träffade honom.

På vägen hem gick det för övrigt skitsegt, man låg inte ens i 70 mellan Hällingsjö och skene + att det bildades kö. Fråga mig inte vad som pågick, men segt var det!
Väl hemma så ber Linus mig att städa ur duschen, så det är helt rent från saker och dyl, för han kommer hem med något. VAD?! Jag är så nyfiken. Så det ska jag snart gå ner och göra. Men jag tror att jag ska äta lite innan faktiskt. Jag känner mig ganska hungrig.

Så nu ska jag väl äta, sen ner o fixa duschen, vänta på att Linus kommer hem med hemlisen, han vill nämligen inte säga vad det är! :)
Men jag älskar överraskningar, så mig gör det ingenting ;)
(bara lite)

Bebis har levt där inne idag, herrejösses.. Men jag kan ju inte säga annat än att det är sååå mysigt. Men jag känner att jag börjar växa runt magen, och den börjar ta emot! Men lika glá är jag för det! :) Jag vägde mig häromdagen, jag har gått upp 7 Kg. Om jag inte minns fel, VART?
De måste ha satt sig på bara magen, o i ansiktet säger folk ;)
Men nu får jag gå och fixa det jag skulle göra.
Vi hörs snart igen..

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar