V Nathalie: - Göteborg ?

28 december 2009

- Göteborg ?

Den värsta natten som kunde komma, har kommit! Jag vaknade i natt med världens halsbränna, så de kändes som hela halsen brändes bort. Jag gick upp för att ta en "Link" (tablett för halsbränna), Jag fick tag på en sån, försökte tugga i mig den, när jag nästan hade fått i mig hela, då började jag klöka, jag sprang till toa o där blev jag sittande, kr*ktes som en... Jag vet inte vad! De va äckligt, tillbaka till sängen. Kunde somna efter många om och men. Men en sån halsbränna har jag aldrig vart med om :O.

Sen undrade Jessica om jag ville åka med henne till pappa, Emil skulle till biltema och jessica tycker väl inte det är så himla kul o sitta hos pappa helt själv?! Så ja, jag kanske åker med om det inte blir försent o om jag känner mig bättre :)

Den Lille-a har verkligen levt livet där inne både igår och i natt.. Hur mysigt är inte det. När man kollar på sin babyticker kan man verkligeninte tro att den lever så där inne. Gud va jag längtar efter våran lille-a !

Nu har jag fått i mig lite frukost, jag kanske ska ta tag i tvätten som jag la i torktumlaren igår. Bädda sängen och lite sånt.

Jag gjorde fotbad igår efter duschen. Gud så skönt det va, eller det är de idag iallafall. Fötterna är supemjuka :D
Hoppas ni får en bra dag.
Vi hörs snart igen..

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar