V Nathalie: - Duschen kallar ..

27 december 2009

- Duschen kallar ..

Jaha, det kan man verkligen säga att den gör ! Idag har jag verkligen längtat efter duschen. MEN eftersom att jag alltid vill duscha på kvällen så fick jag som vanligt hålla mig :)

Idag, vi åkte ner till Örby o tog oss en Pizza faktiskt, sen åkte vi till grannen för att Linus skulle hjälpa honom o gräva för dom hade något fel på sina rör till vattnet i köket "/ , dom har inte haft någon vidare tur med de där köket på sista tiden alltså :S, men dom löste det. Senare tog vi oss en tur upp till Öxabäck där Jessica, Emil, och Martin va, hos Emils mamma, pratade lite o sen åkte vi hem. Så nu ÄNTLIGEN ska jag gå ner och duscha. Har lagt in tvätten i torktumlaren så när jag kommer upp efter duschen så ska jag lägga i en maskin tvätt till ! :)

Får se om det blir att åka till pappa imorgon med Jessica ! Har ju egentligen inget annat för mig.

Varför detta tråkiga väder, humöret bara sjunker av det!

Vi hörs snart igen..

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar