V Nathalie: - Hundvakt

27 december 2009

- Hundvakt

Ja, som rubriker leder så har jag & Linus varit hundvakt under julen, åt Jessica & Emil som skulle fira sin jul i Värmland med våran syster o hennes familj. Ja, allting har gått bra. Men jag kan innerligt erkänna att Jag är ingen hundmänniska. Jag ska inte ha hund, That´s it.

Annars har vi haft en jättebra jul. Tack för alla fina klappar !
Julafton: Jag gick upp kl 7 för att fixa o dona lite innan svärmor med familj skulle komma på frukost, klockan blev fort halv nio o dom stog innanför dörren. Vi åt, delade ut klappar till Linus syskon å sen vidare bort till Linus mormor där de va fika, klapputdelning o lite prat, sen åkte jag & Linus hem för att släppa ut hundarna å sedan vidare upp till Linus farfar i Svenljunga. Där va hans pappa m. Familj o massa annat folk, lite god mat där, klapputdelning o sen kalle såklart, ett familjekort där emellan med :) . Sen hem för att släppa ut hundarna sen hem till svärmor för lite mat o mys å även julklappar där :D ..
På kvällen åkte Linus ut med Hebbe o Co , jag hamnade hos min granne där de blev lite Ris á la malta, hur gott som helst :D

Dagen efter bestämde vi oss för att åka upp till min familj i Göteborg, Så vi åkte till pappa, där fick man pengar, oså åt vi lite skinka, o cholklad, MUMS!!! Sen vidare till min syster m familj i Lindome, där man bytte julklappar med henne, å present till henne, (hon fyller den 24:e) Å till hennes underbara son Jesper, han va inte riktigt bra så han va inte så pigg när vi va uppe, stackare! Men han blev glad för klappen, underbart o tack för armbandet!

Jessica o Emil kom o hämtade hundarna igår, gav hennes hennes julklapp, å jag Fick BEBISKLÄDER :D Min syster har en klädesbutik i värmland så jag fick lite kläder där ifrån. Supenöjd. Tack!

Lille-an har verkligen tyckt om julen, det har sparkats o snurrats där inne. Mysigt.
Jag hoppas att ni har haft en lika bra jul som vi!

Blev ett långt inlägg men vi hörs snart igen..

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar