V Nathalie: Städ å städ!

28 december 2012

Städ å städ!

Idag startade dagen med Storstäd i hela huset. Riktigt skönt å ha de gjort såhär till helgen då kan man bara göra annat hela helgen. Fredagar är min storstädar dag.

Min syster kom hut vid 12 tiden. Vi ses inte så ofta då vi bort en bra bit ifrån varandra. Dom bor i Kungälv o vi bor i torestorp. De är en bit. Fikade å barnen lekte! Jättemysigt! Dom har en dotter som
Är nästan lika gammal som William.

När dom åkt så somnade barnen, även Filip (???) som aldrig sover middag längre sålänge vi inte åker bil, då somnar han direkt. Jag passa på att köra in bilen i garaget och städa den. :) barnen sover fortfarande och jag sitter i soffan å slappar. Linus kommer om en stund å då tänkte jag att vi ska åka å handla gott tills ikväll! :) hade tänkt åka idag under dagen men orkade inte å sen är de roligare å göra de ihop! ;) *haha*.



1 kommentar:

  1. Ja fy tusan, magsjuka när man är gravid är inte roligt alls. Det är tio gånger värre än magsjuka när man INTE är gravid :-/
    Men idag mår jag bättre som tur är :-)
    Hur är det med er då?
    Har ni några planer för nyår?
    Kram

    SvaraRadera