V Nathalie: Puuuuuh

23 december 2012

Puuuuuh

Förlåt för dålig uppdatering .. Min bloggapp har krånglat.. Dagarna har vart minst sagt stressiga. Va på Gekås i fredags med ett par vänner, inhandla lite julklappar, Sen åkte jag å Linus dit å handla ännu mer på lördagen, sen hade vi svärmor med familj här på middag på kvällen. Idag har vi grejat massa hemma å nu ikväll va de dags för gummekaka för bröderna bus. Älskar å se Filip så tacksam så fort han får något. Han får saker ofta men blir alltid lika tacksam. Linus va å hämtade en grävmaskin som han kunde sitta på, köra osv. Den fick han idag å han blev överlycklig. Han älskar traktorer, hjullastare, grävmaskinen osv.. Imorgon är dagen minst sagt fullspäckad.
Men de är jul å jag älskar det. Första firandet börjar kl 10.00, ja jösses säger jag! Snön bara vräker ner, hoppas den inte gör de imån när vi ska va ute på vägarna en del. Jag slänger in ett inlägg imån fina ni! God jul på er.

1 kommentar:

  1. Ja det är de verkligen, julen är bäst :)
    Hoppas ni också får en toppen julafton. kram

    SvaraRadera