V Nathalie: Onsdag!

14 mars 2012

Onsdag!

Idag vaknade jag med riktigt dåligt humör och kände på mig att dagen skulle bli helt kass .. Filip vaknade typ 8 kanske o jag var helt sjukt trött. Men upp o hoppa och slängde i oss frukost, sen gick vi tillbaka till sängen för Filip ville "gosa" och de tackar man inte nej till..
Efter en stund gick vi upp igen och då börja jag rensa bort jackor och skor som inte används, sen börja jag putsa fönster, tvätta osv osv !! De blir en vårstädning-storstädning- innan bebis kommer städning! Skönt o ha de gjort när bebis kommer då jag känner på mig att jag kommer föda för tidigt denna gången också! :) men man vet aldrig!
Nu sitter jag ute i solen och unnar mig en kaffe, Filip sover så gott här i vagnen. Jag ska snart putsa fönstrens på altanen! :)

Gud vilket underbart väder de varit i flera dagar nu, men idag slår allt. De är verkligen varmt ute och typ vindstilla .. Riktigt skönt! Skulle kunna sitta ute hela dagen precis som vi gjort dom andra dagarna. Men jag måste bli klar med städningen idag, imorgon Ska vi nämligen till barnmorskan igen och sen leker vi med Josefin & Maja !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar