V Nathalie: Där fick jag!

31 januari 2012

Där fick jag!

Under hela dagen igår så va de lugnt på magsjukefronten, Filip va sig själv, lekte o hade sig. Somnade bra på kvällen o de har inte hänt någonting under natten, riktigt skönt! Men idag på morgonen vaknade han ovanligt tidigt, halv 9. Bara drack o va allmänt ledsen.. Sa att han ville ha en macka, så vi går upp o han kräks på vägen, allt vatten han har druckit kom upp!. Märker hur han verkligen skakar, på något konstigt sätt. Så han lägger jag i soffan med en film o så fort man frågar någonting är allting nej. Slutar med att han somnar, han orkade vara vaken en timme! :/ Stackarn..

Idag har jag tid på MVC för provtagning, mätning av mage samt lyssna på bebis hjärta, får se om vi kommer iväg eller om jag får avboka tiden. Vill inte ta ut Filip i 12 minus om han är lika dålig då.

De gör riktigt ont i mig o se han såhär dålig, riktigt såhär dålig har han inte varit dom andra gångerna de varit magsjuka! Vi får se vart detta leder o bara rida ut de helt enkelt. Riktigt glad att han bara kräks o att han inte är dålig i magen också, för hans bajs är precis som vanligt! :o

Jaha, jag ska väl fixa med tvätt oså medans han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar