V Nathalie: Från augusti...

23 november 2011

Från augusti...

tömde min kamera nu, hade visst bilder från augusti där i. De är inte okej! Filip har fått i sig lunch och nu sover han som en stock, jag har hunnit med en maskin tvätt idag redan, men jag ska strax fortsätta mer flera ..

Riktigt grått o tråkigt ute idag, de känns verkligen som snön kommer komma när som, igår när vi åkte till Tranemo va de snöblandat, de kändes väl helt okej, med tanke på att de är slutet av November nu, och ingen snö har kommit. Helt insane!
De är sådär mörkt, så snart är de kolsvart. När Filip vaknar tänkte jag att vi skulle pyssla lite, göra egen trolldeg oså, kan vara roligt. Han älskar ju o måla, så tycker han inte trolldeg är kul, så kan han måla så får helt enkelt mamma slutföra degen. Jaja..

På fredag ska vi på julbord på linus jobb, de ska bli riktigt trevligt, inte varit med på julbord där innan, varför? De vet jag inte riktigt.. Men i år så. Då ska jag med, spännande!!

Mannen kommer hem sent idag då han jobbar extra hos en firma, pust! Så honom ser vi inte innan sent ikväll, kunde ju varit bättre kanske !!! Haha.

Näe, hämta mer ved sen fortsätta med tvätten, samt förbereda maten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar