V Nathalie: En månad kvar till jul!

24 november 2011

En månad kvar till jul!

Idag är de en månad kvar tills de är jul, ingen snö, inga julsaker framme, med andra ord inga julkänslor.. Men de kommer! Jag ska ta fram mina julsaker idag om jag hinner. Jag säger varje år att jag ska ut o "paxa" gran innan snön kommer, de har jag aldrig lyckats med, och kommer troligtvis inte göra de detta året heller, men de finns ju fortfarande hopp, de har ju inte kommit någon snö än!

Julklapparna är inte heller inhandlade, vi vet vad vi ska köpa till Filip (till viss del iaf) .. Och de gör vi strax innan jul, jag blir så himla sugen på o ge honom de innan annars, haha !! Så julklapparna får som varje år, vänta tills dagarna innan jul. De är minst stress ute då, nu går de ju knappt o julhandla, alla är ju ute! Bara jobbigt, så glömmer man hälften! :P

Vi har pysslat lite nu på morgonen,( bilder kommer sen.) ätit lunch och lilleman sover, jag grejar lite för strax kommer Nattis & lilla Celeste. Trevligt, jag ska snutta liten flickbebis.. Haha! :)

Näe, nu ska jag fortsätta. Men jag återkommer senare! :)

v 20 (19+2).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar