V Nathalie: Ge-kås

26 mars 2011

Ge-kås

Igår va vi en sväng på Ge-kås, vi var inte ensamma direkt, men de va inte heller mycket folk för o vara löning.. Hade mest tänkt o åka dit för o hitta presenter till våran underbaring som snart blir hela 1 år... De hittade vi. En massa utav. Han fick även kläder, keps, (pappa valde) Strumpor, nappar, flaska,majskrokar, osv- köpte ett vanligt linne till mig i en somrig färg, påslakan,nya handdukar till badrummet & köket. Ballonger m.m. till prinsens kalas. Ja, som ni förstår så tog vi en vagn denna gången vi va där, och hade inte med oss barnvagnen, han fick åka kundvagn och han älskade det!

Några kronor fattigare ger vi oss ner mot kassorna, betalade och gick ut för o ta oss en fika innan vi åkte hemåt.

Innan Ge-kås besiktigade (stavning?) vi våran bil, den gick igenom utan anmärkningar. Skönt som attans. Fast Linus hade inte väntat sig annat då de är en hyffsat ny bil.

Idag stog de jobb på schemat för min del. Men de blir inget med de då lilleman inte är helt 100. Han bajsade blod imorse, så vill vara hemma med honom ifall vi nu skulle få åka in o kolla upp detta! 1177 tyckte vi skulle vänta o se om de fortsätter.. Jag vill inte sitta på jobbet om L nu skulle behöva åka in med honom i eftermiddag. Jag vill ju såklart åka med isf. Tur man har såna snälla arbetskamrater. Dom förstog och bytte mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar