V Nathalie: En otroligt lång söndag!

27 mars 2011

En otroligt lång söndag!



Jag har börjat blanda ihop dagarna. Eller jag hr gjort de nu under helgen, vet inte alls vad som händer med mitt hjärnkontor. ;)

Skulle ha jobbat idag också, men eftersom Filip inte är bättre så gav jag över tiden till en annan. Jag vill vara där om vi skulle behöva åka in. Jag ska ju som sagt ringa BVC imorgon som dom på 1177 sa till mig o göra. Jag va så himla nära på att sätta honom i bilen idag o åka in med honom. Men han somnade, sen vaknade han och visa tecken på att vara en aning piggare, men när han skulle sova sen igen visade han att han inte va helt 100. Men nu sover han, vi ska åka ner o handla lite sen så är han inte bättre då så åker vi till Borås direkt..

Stackars mammas pojk!
Han har ju fått lite nya saker här under dagarna,presenter också! Men ah, kanta kort på de imorgon och slänga in så får ni se! :)


Vi hade besök här i morse, blev helt paff!

Japp, den stog här ute, såg de när jag va ute o rökte ihop me morgonkaffet! :)

Filip har börjat vakna ganska tidigt vissa dagar. Fy, då vill jag bara lägga han ner o somna igen, vissa dagar funkar de. Vissa inte! Men när man väl kommit upp ur sängen så är de inte så farligt att vara uppe med tuppen (ännu tidigare ibland) .. Då äter vi frukost ihop, supermysigt!

Jag välkomnade våren häromdagen.. Tar tillbaka de- Genast!! De snöar liksom ute, jag blir verkligen less på vädret!

Förresten, någon som vet hur man får understruken text? Samt genomstruken? :)
Kommer fasiken inte på de!

1 kommentar: