V Nathalie: Fin dag med fint folk!

28 februari 2011

Fin dag med fint folk!

Filip ville vakna strax innan sju idag. Mamman som jobbat hela helgen och som var trött ville verkligen inte gå upp då, så jag la honom fint mot min arm och han somnade om tills kl 9. Gud va skönt. Pigga och glada gick vi upp och åt en god frulle. Sen började dagen med massa bus och lek. En trött Filip har de vart idag, men lite lek orkade han med.

Idag började pappan i huset kl 14. Så han åkte hem ifrån kl 13. Skönt o ha honom hemma ibland på förmiddagarna. Vi åt lunch innan han begav sig. Sen strax eter han åkt kom Madde & Stina. Samt Josefine. Gud så mysigt vi hade de. (josefine har dock inga barn. Hon är en gammal vän till mig, samt arbetskompis nu. Madde jobbar också på vårat jobb egentligen. Men hon vill vara hemma med Stina ett tag till. Men, ska nog hoppa in några nätter nu! :))

ARG, KAMINEN VILL SIG INTE ALLS IDAG! VARFÖR?!??!?!?!

Jag bestämde mig för o göra kladdkaks muffins och tog fel recept och fattade ganska snart att jag skulle misslyckas, så jag gav över de där till bagarn själv, Madde! Mjae, goda blev dom, men inte speciellt kladdiga. Men de struntade vi i! :)

Imorgon blir de jobb för min del. 6-14 16-22 och jag kan meddela att jag inte åker hem i mellan utan de blir jobb 6-22 kan man säga- ihop med Josefin, ingen aning hur jag kommer orka. Resulterar väl i att de är en väldigt trött Nathalie som slänger sig i sängen strax efter 22 imorgon. hahaha ..

Lilleman sover nu igen. och jag bakar bullar. Yammi .. De rycker i mina fingrar om jag inte gör någonting. ;)

Min tangent F krånglar, så har jag missat F någonstans så vet ni varför! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar