V Nathalie: wiho!

24 januari 2011

wiho!

Idag mina vänner har jag för de mesta suttit med telefonen i örat och sökt jobb..

Jag gav nästan upp när de nappade.. Äntligen! På Fredag ska jag minsann jobba. Hur ska jag klara de? Jobbet klarar jag ju av .. Men ska jag lämna ifrån mig min älskade bebis? Åh nej .. Jag mår dåligt jag bara tänker på de. Men jag måste. Han kommer ha de bra, med sin pappa! Jobbar från 06.00 till 14.00 Just nu är jag superglad.

Förresten, ni kanske undrar vad de är för jobb, ja! Som personlig assistent .. Hur kul är de inte o hjälpa människor liksom?! Jo jag är minsann nöjd.

1 kommentar:

  1. Tack själv hjärtat! :)

    Haha nehe, du!! :)

    Jätte kul för dig nathalie! Verkligen :) Alla behöver jobba ibland, det är jätte roligt & skönt. Oavsett vad man jobbar med nästan. Då känner man sig extra stolt, hehe.

    Jag vill också ha jobb som personlig assistent senare tror jag. Verkar jätte kul och att man gör en väldigt bra grej! :)
    <3

    SvaraRadera