V Nathalie: Utan den 1 ett år, nu är den på räls igen!

25 januari 2011

Utan den 1 ett år, nu är den på räls igen!

Ja, jag har varit utan min torktumlare ett år, för förra året så började den helt plötsligt bara osa bränt. Inte speciellt mysigt vill jag lova. Jag som trodde jag hade gjort rent den över allt, men ack så fel jag hade, de gömde sig ett litet filter på ett underligt ställe. Så blev rengjort idag, och nu är våran kära vän på räls igen. Har vart rätt jobbigt att behöva hänga sängkläder, handdukar och underkläder på tork kan jag säga, nu är de skönt och behöva slippa det! :)

Lilleman sover nu, han har börjat somna som goast i sin vagn när hans mamma inte vill lägga sig för o somna honom. Jag vill såklart göra de (dumt de lät) men han måste lära sig och somna för sig själv. Och de gör han nu, i sin vagn, knappa 5 min tar de så sover han som en stock. Igår gjorde vi de också.. Skönt för honom!

Idag vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder, de får vi se! imorgon är de ju spakväll här hos oss. Gud så mysigt!

Linda och Kimmie kanske kommer en sväng sen, Kimmie ska till Fjällen imorgon och behövde ett mobilt internet, toppen! De har ju vi. Så han får låna vårat (använder de inte speciellt mycket) ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar