V Nathalie: De går åt helt fel håll!

3 januari 2011

De går åt helt fel håll!

Jag som trodde Filip blev bättre med hostan och allt, ett litet tag idag trodde jag det! Men de vände, väldigt fort. Han åt ingen gröt, han ville inte ha, ingen fruktpuré (som han ÄLSKAR och alltid äter) , och ingen välling typ, (ytterst lite) och även väääldigt lite mat. Maten kom upp igen.. Så jag ringde till 1177 och dom tyckte jag skulle ringa till barnakuten i Borås. Gjorde de och dom tyckte jag skulle komma in med Filip, mest för att hans 2 kompisar är likadana och ligger inne på sjukhuset för det, får dropp och såna jobbiga saker.. Stackars barn! :/ Dom ska inhalera Filips hals iallafall, så långt vet jag! Gud så hemskt .. Han har ju sån jäkla hosta, ingenting hjälper och den blir bara värre!

Så nu väntar vi på att pappan ska komma hem så vi kan åka .. 2 kompisar ligger inne för det, så har Filip de och Emil, Filips andra kompis.. Stackare!

Något som skrämmer mig är lunginflammation, jag är så jäkla rädd för de, min svärmor ligger hemma med de, + halsfluss + förkylning, hennes sänka låg på 108 och sa ligga på UNDER 8. Så de är inte jättebra ..

Jag hör av mig sen, eller imorgon! Eller när jag kan förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar