V Nathalie: mus i huset & utan vatten!

28 december 2010

mus i huset & utan vatten!

Idag på morgonen kom Susanna hit o underhöll mig & Filip. Gud så mysigt .. Vi hade som vanligt lika mycket och prata om! Vi satt framför kaminen och hade det allmänt gött .. Tills vi upptäcker en MUS. i mitt hus? guuud, jag får fullständig panik så började vända upp och ner på allting för att få tag på den jäkeln. Lyckades dock inte. Så har satt ut en musfälla nu, hoppas den lyckas fånga musen bättre än jag!

Nu sover Filip, och jag gör, Ingenting! Ska ta på mig och gå ut o hämta ved. Har inget vatten heller, åh, så jäkla jobbigt, kan inte göra någonting, inte ens laga mat! Lutar åt att de får bli hämtmat idag, om inte Linus kan fixa vattnet när han kommer hem! De va massa knappar man skulle trycka på, och jag vet inte 100% säkert vilka de va. Hoppas han löser det!




1 kommentar:

  1. hahah ! Musen var ju skitrolig,... efteråt.
    Lika trevligt att träffa dig som vanligt !

    SvaraRadera