V Nathalie: Äntligen ..

27 december 2010

Äntligen ..



Efter att jag skrivit det sista inlägget så lekte vi en stund .. Sen kände jag i Filips mun, men jo visst. Där va de två små korn i överkäken. Så tand 3 och 4 är uppe nu också!

Linus kommer om ett tag, då ska vi ta en sväng till Kinna! Sen blir de väl att åka hem o bara ta det lugnt.. Beror iofs på om Jessica & Emil ska till Ullared, annars kanske vi åker dit en sväng, inte träffat dom i allt julstress .. Men vi får se vad dagen bjuder på sen! :)

Nu ska jag hänga tvätt sen ska jag göra mig i ordning, lilleman är i ordning men han sover!

Leker med sina nya leksaker!
Kläderna fick han av oss i julklapp.
Och även leksakerna.

Tröjan är "alfons åberg" och är köpt i Ullared, den fick han i strl 80.
Måste köpa en strl större till han när vi köper de i Ullared. Konstiga storlekar där ju!


1 kommentar:

  1. Oj, jag köpte en sådan pike i stl 80 till keven :O den såg stor ut.. Hoppas han kan ha den. Keven är iförsig väldigt liten för o vara över 1år men kan Filip ha 80 så kan nog inte keven, aja :p

    NU får vi ses snart!! Någon dag i veckan som passar? :)
    kram

    SvaraRadera