V Nathalie: Fredag!

3 december 2010

Fredag!

Idag blev våran morgon stressig, vi skulle åka o handla halv nio o jag vaknade kvart över åtta, då sov Filip fortfarande! Fick vänta tills han vaknade till lite då passade jag på o väcka upp honom försiktigt, på med kläder oså! sen åkte vi. Efter vi handlat åkte jag o filip till Jessica o satte igång med julbak igen!

Nu sitter vi o tar de lugnt, tror min älskling kommer snart! Filip har badat i jessicas hundars hundskål med vatten, han tyckte de va jättekul, o blött blev de! Hans kläder hänger på tork nu, hade ju såklart ombyte med mig!

För övrigt så ställde sig Filip upp idag, först mot jessicas kökslådor, då drog han sig upp i handtagen, sen mot jessicas ben! Gud va fort de går nu, puuh! Stora killen ..

Jaja, ett snabbt inlägg från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar