V Nathalie: Vad göra idag?

24 november 2010

Vad göra idag?

Jag undrar vad jag o lillplutt ska göra idag! L har precis åkt till jobbet. Vilket resulterar i att han kommer hem sent ikväll, jag vet att jag iallafall ska sätta upp mina sista julgardiner, o städa lite, tvättar gör jag redan. Sen tror jag att jag ska göra en omgång med knäck till. Fast jag tror inte jag lägger de i formar utan att jag lägger de på ett bakplåtspapper så de blir kola istället, vi får helt enkelt se!

Nu är tvättmaskinen klar med dagens andra omgång, hänga den nu iallafall, sen stryka mina gardiner. Sen får vi se :)

Tror jag tar lilleman i bärselen o går ut o plockar lite ris. Men de får vi också se. Beror på vad klockan blir när jag är klar med mina inomhussysslor :)
vill ju gärna inte gå ut när de börjar mörkna..

oxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar