V Nathalie: Bänkad

24 november 2010

Bänkad

Under dagen har jag tvättat 5 maskiner tvätt, jag har inte vart så aktiv på den fronten de sista.. Fya mig! Men nu känna de skönt att allt nästan är borta, kul o tvätta när man väl kommer igång.

Idag blev de fläskfilé, potatis och löksås till middag, till de kokta grönsaker! Så jädra gott de blev .. Filip fick palsternacka och potatis. Han va också nöjd !! :) vi får se om Linus säger samma sak om maten när han kommer hem :)

Jag har även storstädat, strukit mina gardiner till sovrummet! Och sist men inte minst, en sats med knäck- men la dom inte i formar, utan hällde ut den på ett bakplåtspapper, så de blev som en stor kola!! Har dock inte smakat den än, så vet inte hur de blev :)

Nu kollar jag på "arga snickaren" , snart börjar "efterlyst" som jag också ska kolla på! Sen kommer min älskling- lillälskling sover nu, o har gjort de sen 7 ungefär! Han har hållt igång idag, som bara tusan- tjatar, kryper runt, springer i sin gåstol! O ja.. Full rulle !! O ja, han springer fram i sin gåstol, de går som bara tusan!

Mitt liv är min familj! De finaste jag har, de finaste som finns, o de bästa som finns..

Tack för mig ikväll ..

1 kommentar: