V Nathalie: Sjukdomshelvete!

15 november 2010

Sjukdomshelvete!

Nu vet jag inte vart jag tar vägen snart!

Idag kom Jennifer hit med sin lilla Jamie! När jag väntar på henne (o hon är troligtvis påväg också för den delen) så börjar min näsa rinna ännu mera, mer än vad den gjort innan .. O under dagen så började givetvis Filip halka efter en aning, sov hela tiden, ögonen rann, näsan rann, o febern smög sig på, så typiskt! Så jävla typiskt! Så min dag har bestått av att snyta mig, trösta Filip när han inte sov.. Så fort han vaknade så va han trött igen. Han va vaken en stund sen somnade han! I vanliga fall sover han 2-3 ggr / dag.. Idag har han sovit 5-6 ggr, så ja! Man märker att han inte är sig själv!

Jessica kom hit innan .. Bara hon söv honom 2 ggr .. Helt sjukt! Stackars barn! Just nu ligger han bredvid mig o sover. Nu sover han dock för natten .. Han har sovit sen 19.00 vilket har blivit hans rutin nu! Skönt, imorse vaknade han 8.30 .. Men de är mindre skönt för mig nu, för jag blir tröttare på kvällen om jag går upp så "sent"!

Bjöd hit Linda och Leijne + barn idag, vilket jag givetvis inte hade gjort om jag visste att han va sjuk! Hoppas ni inte tog de fel .. Detta kom senare så en himla tur att ni inte kom! Som tur va så va Jamie redan förkyld, han har vart de lika länge som Filip då som blev smittade av samma person, dock har Filip varit frisk i mellan!!! "/

Mitt älskade barn - vilken otur han har!
Nu ska jag kika på tv.

2 kommentarer:

  1. Självklart inte! Vi får komma när vi är friska allihop. :)

    SvaraRadera
  2. Nejnej. Men när han är frisk så :) Öppna förskolan kanske man skulle besöka någon gång också? :)

    SvaraRadera