V Nathalie: God lördag!

13 november 2010

God lördag!

Hejsan Hejsan..

Idag har inte dagen erbjudit speciellt mcket för den lilla familjen. Linus åkte iväg med Andreas i morse, med o besiktia hans bil. Ingen aning hur de gick för dom. Sen åkte han till Svenljunga för hans pappa ville ha hjälp. Och han är fortfarande kvar där. MEN idag har han lovat att komma hem till kl 18 då vi ska vara hos svärmor för o äta lite middag, där är också Linus mormor o morfar. Trevligt.

För tillfället sover Filip, jessica va här en sväng innan. MYS! Men hon har åkt nu, jag tänkte jag skulle hänga lite tvätt minsann. Något måste man ju göra. Fördriva tiden tills Linus kommer hem!

Brrrr - vilket höstväder de är ute. Verkligen! De blåser för tusan storm, o är svinkallt, regnet, de har ju behagat komma o hälsa på också. De kunde väl kvittat. Jaja..

Idag fick Filip testa sin första välling. Jag tror bestämt att han gillade de, jag gjorde 180ml. o de fanns bara 55 kvar. Toppen, så de får bli Filips kvällsmål när han ska lägga sig.. Nu ska de börja vänjas med mat. Han är liksom 7 månader, jag tycker han börjar bli för gammal för o HELAMMAS! Men visst, amma på natten kommer jag nog fortsätta med ett tag till. Åh vad jag kommer sakna de, så mysigt! Och de är verkligen jobbigt o sluta. Han är ju min BEBIS! "/

2 kommentarer:

  1. Okej men det kommer väl snart :)

    Nästa vecka ska vi ta en fika på punkten då? :)

    SvaraRadera
  2. Såg i ngt inlägg, vet inte om det just var detta jag kommenterar nu, att du pratade om julkläder....det finns ju ställen på internet som har så fina smokings till bebisar...mkt finare än de man kan köpa på typ Lindex och så, var in på en sån sida för ett tag sen men kanske funkar att googla....
    Kolla denna sida också...fina annorlunda bodys...

    http://www.shirtstore.se/bodys-c-584-1.aspx?gclid=CMDGit3-n6UCFQSEDgodpk90Gw

    Kram....

    SvaraRadera