V Nathalie: klickar hem lite kläder från H&M- Antagligen

11 november 2010

klickar hem lite kläder från H&M- Antagligen

Jag har suttit hela dagen o velat fram o tillbaka vilka kläder jag ska klicka hem från H&M. För vem vill inte vara jul snygg i en ny outfit? De hade inte suttit fel, men jag har ännu inte bestämt mig.

Jag va såpass smart innan så jag gick o tog mig en dusch, där efter gav jag Filip gröt, o hade behövt duscha igen efter de. Men jag sköljde bara av armarna o vart jag nu fick denna gröten .. Men jag kan lova er, att lilleman han fick åka i badet, sen i säng. Han va så otroligt trött. O nu sover han, han somnade ppå tre röda. O här sitter jag o har ingenting o göra. Kul!

Eller va tusan, jag kanske ska fortsätta kika på kläder, jag kan ju bara inte bestämma mig! Jobbigt. Dåligt utbud på barnklädr har dom också, dom har inte bytt ut sen, jag vet inte när. O Allt sött o fint finns antingen i strl 68, eller 80.. Kul när Filip ska ha 74, jag kan köpa 68 också. För de har han nu. Men om jag köper 74 kan han ha de längre! :D .. Gäller o va smart. Men jag kan lova att jag är inte den enda mamma som tänker så.

På tal om o tänka- hur fan tänker man om man kommer mitt i en by o kör på en hund, o man stannar inte utan sticker därifrån? Man tänker fan inte alls. Sånt gör mig förbannad..

Hoppas också att kanske Jessica & Emil kikar förbi sen. You never know!

1 kommentar:

  1. På Hm:s hemsida har dom inget nytt typ. Men däremot i affärerna har dom mycket större utbud. Åk dit istället! Mycket roligare också o kika irl :p

    SvaraRadera