V Nathalie: God morgon

12 november 2010

God morgon

Idag har vi vart vakna sen strax innan sju, vi gick upp tillsammans med Linus nämligen. Skönt! Filip har fått ny blöja + gröt. Så nu är han så nöjd så, springer runt här i sin gåstol..

Idag tog han sitt första riktiga krypsteg. Hoppas de inte va en engånggrej bara! Han börjar bli stor nu, älskade pojk! Han har ju tagit sig fram väldigt fort innan när han legat på golvet, men de är något i stil med, mellan att krypa o att åla. haha ! Skitsött... Åh, blir så irriterad att jag inte kan lägga in bilder från mobilen direkt här på bloggen.. Blir förbannad. De är något fel på blogger. De står "välj bild" men jag kan inte trycka på den knappen. Jag har ju alla mina bilder på mobilen typ, eller jag tar mest kort med den. O att lägga över dom på datan är inte som att lägga över från en vanlig mobil. Utan man lägger in de i iTunes va jag fattat de som.. Jag får helt enkelt försöka ge mig på de. Måste ju för tusan lägga in bilder !!

Idag är nästan all snö borta- jag är inte ett dugg ledsen över de! Fast iofs, är de vinter då ska de bannemig vara snö också.. Annars kan de lika väl vara vår o varmt.

Men men.. Nu får jag ta Filip!

1 kommentar:

  1. Men alla barn kryper på sitt sätt. Finns inget riktigt sätt att krypa egentligen.

    Keven kröp "riktigt" för länge länge sedan, när han började. Men nu och sedan ett bra tag tillbaka tar han sig fram som en krokodil och helvete vilken fart det är, haha :) Sån teknik dom små har :p
    Gå är inget keven gillar, utan krypa är mindre jobbigt, haha så lat han är :p

    SvaraRadera