V Nathalie: - Rulla Rulla

28 juni 2010

- Rulla Rulla

God morgon gott folk.
Nu har jag varit vaken en stund, Filip sover fortfarande, han vaknade vid nio & ville ha mat, efter de va han vaken en stund, han låg kvar i sängen, så jag gick upp & åt frukost. De blev helt tyst inne i sovrummet, så jag gick in o kollade till honom. Då hade snutten somnat igen. MEN när jag gick därifrån så låg han på rygg, men när jag kom tillbaka låg han på sidan. Han har vänt sig själv, jag tror ju knappast att någon annan har varit inne o vänt på honom när de bara är jag & han hemma?! :) Jag blev en aning paff kan jag lova.. Så nu gäller det o lägga kuddar vid sängkanten så han inte ramlar ut. Men vem vet, de kanske bara var en engångsgrej!

Igår va vi ute mesta del av dagen, jag solade & Filip låg i sitt vindskydd, eller va de nu heter, sånt tält man har till små barn på stranden, som skyddar dom mot vind & sol. De tyckte han om, o inte minst mamma som fick ligga o steka i solen. Yammiii !

De blev inget Varberg igår, Linus kom hem kl 18.00 & Tre toppar stänger kl 19, så de va inte någon direkt mening o åka ner. Så vi va bara hemma o hade de allmänt mysigt!

Idag står de Frissan på schemat för min del, jag skötte mitt hår så bra innan graviditeten. Men under graviditeten klippte jag mig inte en gång, o alla hormoner oså förstör ju håret en del. Oja! I början blev mitt hår så mycket finare o bättre, men de kom i slutet, då de inte alls blev fint o glansigt! Så nu ska de fixas. Jag tror bestämt att jag klipper de till axlarna, lite till kanske, för o få bort allt de skadade, för o göra en ny look, och för o slippa ha långt hår i sommar. VARMT! Jag har sån tur så mitt hår växer som ogräs ;)

Nu hör jag någonting från sovrummet. Jag kanske hör av mig senare!

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar