V Nathalie: - Midsommar

27 juni 2010

- Midsommar

Jag har inte suttit här under midsommar vilket kanske säger sig själv? :)

På fredagen var vi nere hos våra kära vänner Rikard & Bella, där de va lite andra vänner. Vi åt lite god mat runt 13.30 ungefär, vi skulle sen ta våra busfrön o vagnarna o gå upp till Kolabacken där de skulle vara midsommardans för barnen oså. De skulle börja kl 14.30, ett stort problem, vi kom upp kl 15.15 då dansen redan va över. haha.. Lite typiskt oss faktiskt. Vi hann iallafall vila lite sen gick vi hemåt igen där vi fixade lite grillat oså. Mysigt. Filips första midsommar, han tycks gilla det iallafall;)
Han somnade inte innan 00.00 på kvällen, då gick vi hem till Svärmor där vi skulle sova över. Dom va inte heller hemma, dom spenderade sin midsommar på orust.

På lördagen gjorde vi inte allt för mycket faktiskt, va hemma o tog de lugnt i de otroligt fina vädret, Linus fixade lite med sin bil oså. Jag o Filip sällskapade honom. Filips Farbror va ju hemma själv, han ville inte med till Orust, så han fick komma upp till oss o Grilla, de blev minsann väldigt gott, med en sallad till med fetaost. MUMS!
Jag badade Filip på kvällen, sen stensomnade han i vagnen, o där sov han enda till kl 03.00 inatt.. Då va de dags för påfyllning i magen, sen somnade han igen.

Nu sover prinsen lite middag. Linus är iväg o hämtar lite saker till bilen. Sen hade vi faktiskt tänkt o åka ner till Varberg o ta en glass på Tre Toppar o kanske gå runt fästningen? Vem vet! Underbart väder iallafall o jag älskar sommaren. De känns bara som att de kommer ta slut så himla fort. Puuuuh.. O de tycker jag inte om.
Men nu medans Prinsen sover lite middag så tänkte jag greja lite.

Hoppas verkligen alla har haft en underbar midsommar.
Vad har ni gjort?

Nathalie

1 kommentar:

  1. Ne bärsjal är inte min grej riktigt heller.. Men det verkar ändå ganska bra, men den bärselen är ju toppen! :) Okej mysigt :) Vo har också bara umgåts med vänner & familjen.

    SvaraRadera