V Nathalie: Fortfarande sjukstuga !!

9 januari 2013

Fortfarande sjukstuga !!

Vet att de vart dålig uppdatering å tråkig sådan när de väl vart någon alls. Men vi är fortfarande dåliga här hemma. Värst nu är väl William. Jag mår sådär, i perioder!

Igår åkte jag å klippte mig på förmiddagen. Linus syster va här hos barnen då, William sov iofs å Filip lekte med henne. När jag kom hem hade William precis vaknat och va helt konstig, ledsen å visade att han hade ont i öronen, ringde 177 som bad mig ringa vc, som bad mig ringa barn, som inte hade någon tid så fick ringa vc igen som inte hade nån tid för dom hade 2 läkare kort så ringde tillbaka till 1177 som skickade oss till vuxenakuten i Borås som sen skickade oss till barnakuten. Ja, rörigt men så va de. William hade ju jätteont i öronen å när han hostade så skrek han bara, så han hade ju ont i halsen med. Just precis, uppe på sjukhuset får vi veta att han har halsfluss igen, mindre en en månad sen han hade de sist. Å början till öroninflammation. Tur att de är samma pencillin till dom två sakerna. Så ja, nu går han på en kur igen. Han blir alltid jättedålig när han blir förkyld. Usch! Kommer hem vid 20. Då hade Filip med hög feber, så ja! Här är fullt upp med sjuka å gnälliga barn! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar