V Nathalie: Utbildning

22 februari 2013

Utbildning

Igår va jag på utbildning för jobbet. Va riktigt rolig sådan faktiskt .. Även om chefen satt in mig på fel kurs så blev de bra tillslut ändå, fick göra ett prov inom delegering osv. Sprang in på Willys snabbt innan jag åkte hem å fixade maten, sen va Filip dödstrött så ha. Fick lägga sig halv sex, duschade av honom fort å borstade tänderna sen la jag honom i sin säng där han somnade.. William som se kl 19 å då va de jag å min fina sambo. :)

Idag är årliga baby & barnmässan, vem nissar inte den i år igen om inte jag? Jo för min helg består av jobb båda nätterna,. Trivs jättebra å va ju faktiskt ledig förra helgen men innan de har jag jobbat många helger å ana jobba nästa också. Dock bara fredag så på lördag ska vi hitta på något skoj..

Nu har jag å Filip storstädat å väntar på att William ska vakna så vi kan bege oss till en vän på fika, sen vidare å handla massa mums tills ikväll då vi ska ha mys innan jag beger mig. Brukar försöka ha de när jag jobbar, men ibland blir de stressigt innan å de slutar med att Filip å Linus myser själva för William somnar ju innan jag åker! :)

Detta är en choklad som är så förbannat god, men tror de är en sån choklad många går förbi för de inte är Marabou! ;) muuuums! :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar