V Nathalie: Who are you??

12 december 2012

Who are you??

Jag tycker de är lite konstigt. Jag har inte bloggar på hur länge som helst. Ändå har min blogg öppnats flera gånger per dag, jag ser vissa som öppnar den å andra inte.. Som inlägget senast med "mixern".. Där jag la upp före å efter bilder, den har redan visats jättemånga gånger.

Vilka är ni allihop? Vore så kul å veta, även om ni bara är här å är nyfikna! Hihi ;) nä men faktiskt .. Skulle gärna vilka veta vilka ni är, känns mer bekvämt för mig! Haha..

Svara på dessa frågor! :D

*vem är du?
*vad tycker du om de du läser?
*hur hittade du hit?
*något ni vill läsa om som ibte nämnts så mycket?

Har ju som sagt inte bloggat på jättelänge! Men ska verkligen försöka skärpa mig nu! Bilder till varje inlägg blir de också- nästan iallafall!! Så kära läste, nu kör vi!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar