V Nathalie: Snöyra

15 december 2012

Snöyra

Igår bakade jag å barnen pepparkakor efter att jag Storstädat här hemma .. Filip tyckte de va kul en stund, men vem tror ni stog kvar sist å baka å vem tror ni sprang mellan lek å bakning? *haha* .. Vi hann med en sväng på akuten igår också. Detta är sjukt. Vände bort blicken lite för länge antagligen å William hade tagit sig upp i trappen å precis när jag kommer å ser de trillar han bakåt (fick tag i hans arm) men han slog i pannan på nåt vänster å fick världens jävla bula .. Linus tyckte vi skulle ringa 177 vilket vi gjorde. Eftersom William är så liten så ville dom kolla honom. Men kom till "vuxenakuten" å inte till barn. Tog två timmar innan vi fick åka hem. Skulle ha extra koll på honom bara. Men han va som vanligt så de blev ju "bara" en bula .. Men idag ska trappgrinden upp. Men va fan, han är 8 månader ich aka inte kunna ta sig upp för trappan :/ .. Jaja!

Idag skulle egentligen jag å barnen åkt till pappa i gbg, men de känna väl sådär å köra så långt i snöstorm så vi stannade
hemma. Linus tog med Filip en sväng för egentid och jag o William är hemma. Han sover sen nån timme tillbaka och lär säkert sova till 2 tiden.. Jag slängde mig i soffan jag! Mysigt .. Snön bara vräker ner där ute! :) får se vad vi hittar på när familjen är samlad igen. Antagligen går vi ut och leker! :)

Syns inte så bra på bilderna men bula. Va enorm.. Säkert 2 cm utåt å 3 cm bred .. Usch!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar