V Nathalie: ännu ett nytt försök..

11 december 2012

ännu ett nytt försök..

Okej .. Nu jäklar får de fasiken bli ändring på torpet! Skärpning Nathalie ..

Många har frågat varför jag inte bloggar och om jag inte kan börja igen.. Såklart jag kan! Men motivationen känns ungefär... Sådär! Men vi gör ett försök och jag ska försöka att iallafall göra ett inlägg om dagen .. Hejja mig!

Vad har hänt sen sist jag skrev?

Vi har sålt vårat hus och flyttat till annat, mycket större. William växer med rasande fart och likaså Filip. Grabbarna är nu 2,8 år och 8 månader.  Körkort har jag fått också. Fick de i Torsdags. Oj vilken lättnad.

Idag har vi vart på bvc, grabbarna fick sån beröm så jag blev helt rörd. Hon tyckte dom va riktigt duktiga på saker.. William står med och utan stöd. Kryper å babblar på. Ja och Filip, för mig gör han som alla andra barn i den åldern. Busiga saker och seriösa saker han faktiskt kan.. Allt de går ju inte å rabbla upp! ;)

Nu är vi precis hemkomna. Ska laga lite mat sen ska jag iväg till posten och hämta ut mitt körkort så jag slipper köra runt med den förbannade lappen.. Vet ni? Samma dag jag fick körkort och va å handla, kommer hem och ser att mitt "körkort" ligger här hemma på bänken.. Men what NAthalie? köra utan första dagen.. Inte okej! :/

Jag sätter mig på mobilen sen så får ni lite bilder också på grabbarna..

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar