V Nathalie: 25 december

25 december 2012

25 december

William sover, jag å Filip leker i lekrummet å Linus sitter vid datan. De har vart en riktigt slappdag idag. Jag somnade till en stund på förmiddagen å när jag vaknade så somnade Linus till! Haha .. Ska inte göra någonting idag! Funderar på vad de ska stå på kvällens meny, ruskigt sugen på goooood mat, men även pizza! Å lusten att ställa sig å göra goooood mat är som bortblåst, å ska man göra nått speciellt så är risken stor att jag måste till affären å då är frågan om de är värt å sätta sig i bilen å åka den biten, fast! De måste vi om vi ska ha pizza med. Herregud, vilka världsproblem. Mat måsten man ha om man så ska åka till affären! Haha.

Ikväll blir de bara mys med min man, å barnen såklart! Men när dom somnat så blir de soffan igen. Riktigt skönt en dag som denna! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar