V Nathalie: Sovmorgon

21 oktober 2011

Sovmorgon

Eller jag vet inte, gick upp 06:15 ihop med Linus, sen gick jag såklart o la mig igen när han åkt, sen gick jag och Filip upp vid 9:30. Riktigt skönt.. Vi låg o drog oss i sängen lite innan vi gick upp, vi kollade på barnprogram, han är inte speciellt noga med barnprogram faktiskt, men på morgonen om jag är med honom så kan han kolla.

Jag har bytt ut mitt morgonkaffe mot varm oboy, så jädra gott. Passar perfekt när de är lite "brrr" ute. Nu ska jag snart sätta igång kaminen (mysfaktor till max) sen dra igång med alla måsten.

Igår hade jag inte en bra dag, sprängande huvudvärk hela dagen. Och jag frös, så in i norden! :/

I Tisdags övningskörde jag som en tok, i ösregn ner till varberg, i varberg, och hem från varberg. Angelica va riktigt nöjd med min körning och jag kan nog bara hålla med faktiskt! :) Har även kört i Borås nu, gick riktigt bra där med. Nu ska de bara bokas halkkörning sen är de kanske jag som är ute på vägarna! ;)

Som vissa redan vet så väntar vi nr2 .. Så nu växer de ett litet pyre för fullt i min mage. Så mysigt.. Är beräknad den 16 April ( kanske inte så väl planerat från våran sida,dock) Filip va beräknad den 17, men kom 10:onde. Jag hoppas innerligt inte att den lill* vill komma tidigare den med,tänk om de skulle bli på Filips födelsedag, då försvinner hans speciella dag ju! Nästan alla i Linus familj fyller i April, utan Linus & hans pappa. Så de är en fullspäckad månad.

Näe, sätta igång dagen kanske! :)

1 kommentar:

  1. Åh vad kul med en liten till!
    Grattis!
    Förstår jag att du mått lite sådär och varit lite off.. :)

    GRATTIS!

    SvaraRadera