V Nathalie: Sitter och kollar kläder

24 oktober 2011

Sitter och kollar kläder





Just nu sitter jag och kollar kläder till lilleman! Vi har precis kommit in efter en promenad och massa bus ute.

Filip har två ställ med vinterjacka och termobyxor. De vill jag ha till honom denna vintern, men samtidigt kan jag inte sluta kolla på Overall. De är liksom bra o ha de också. Jag är lite inne på mönstrad men också på enfärgad. En aning beslutsångest kan man säga.



jag gillar ju den svarta väldigt mycket, men den blå också, dock inte lika mycket!
har även hittat massa andra snygga kläder.

Just nu sitter Filip med disktrasa och rengöringsmedel i högsta hugg, han älskar o städa den grabben, jag sprutar medel o han torkar, när han är klar kan man vrida ur trasan på medel, och jag får alltid eftertorka .. haha !! :)

Nu ska vi leka o fixa tvätt inna han ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar