V Nathalie: Jag skrev ett inlägg igår......

24 oktober 2011

Jag skrev ett inlägg igår......

Men min data hängde sig mitt upp i allt och jag orkade inte starta den mer sen..

Igår va L o hans kompisar ute o körde cross, jag o Filip va ute o lekte de mesta, tog oss en promenad, utan vagnen, han tycker de är ruskigt roligt o gå. Vi stannade till vid ett par vattenpölar där de va dags att kasta sten, riktigt roligt om Filip får bestämma. Påväg hemåt så blev plutt trött precis innan tomtgränsen så han skulle inte gå mer. Han la sig stenad på backen. hahaha.. Efter en promenad och lunch i magen så sov han gott.

Sen kom Veronica hit, grabbarna anlände också och vi tog oss till pizzerian och åt pizza faktiskt, vi va riktigt trötta hela bunten igår. Så latmat fick de bli.

Under dagen fick L ett otroligt jobbigt besked, så när vi kom hem från pizzerian så tog jag Filip och gick o duschade så L kunde prata i Telefon i lugn o ro, och bara smälta allt.

När jag står i duschen så ropar L på mig och frågar om Filip kan vara hos farmor en stund, tur nog va jag klar i duschen o gick upp o frågade vad so hänt under tiden vi duschade. Han ville åka en sväng med mig ensam o bara prata av sig o tänka. Så Farmor kom hit o tog Filip, de va läggdags för hans del. (inte jobbigt o ha med Filip bara för o åka en sväng, med de va som sagt läggdags och han gick på HÖGVARV!!!!)

Vi bestämde att Linus skulle vara ledig från jobbet idag och åka med Linda (hans pappas tjej) hans farfar o några till till Stockholm idag på morgonen för o hälsa på o vara hos sin pappa som låg på sjukhuset i i Stockholm där hans andra syskon + respektive var. Hans pappa + några kompisar har varit med om en gasolycka o tillståndet igår va inte så bra, han låg i respirator, och skulle till en tryckkammare. Blev helt iskall när jag fick veta detta!

Anledningen till att inte jag åkte med var för att vi inte ville lämna Filip i flera dagar, för Linus ville stanna hos sin pappa tills han vaknade, vilket man aldrig vet hur lång tid de kan ta - imorse gick jag upp med Linus och vi pratade en stund, och hans bror hade smsat att deras pappa var vaken nu - vilken jävla lättnad.

Jag kan inte riktigt koncentrera mig idag, går bara runt o runt känns de som, väntar på ett nytt besked. Har inte hört något idag mer än att "tillståndet är hyffsat bra!"

Går som sagt på helspänn men ska försöka göra någon nytta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar