V Nathalie: Måla måla..

16 augusti 2011

Måla måla..

Igår åkte vi till byggmax och köpte färg så satte vi igång och målade huset, så nu är de pågång att bli vitt med gråa knutar & grått runt fönstrerna, jag ska väl måla en omgång till idag, inte riktigt kommit så långt än bara. Har ätit frukost, slängt i en maskin tvätt. Nu läser jag & Filip en bok. Men jag ska måla, jag ska!

Va roligt förresten, märker att de är allt fler läsare .. Mycket nya! Välkomna hit, roligt att ni hittat mig, hoppas ni är här för o stanna! :)

Min mail blev ju låst för ett tag sen, den vägrar ge med sig, så nu har jag öppnat en ny. Lika bra! Skulle vilja ha över vissa saker från den gamla mailen, men men.

Nu tror jag Filip vill mysa lite! Vi hörs sen. :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att måla och göra fint!
    Vi kämpar ännu på med taket.. känns som att det aldrig blir klart..

    SvaraRadera