V Nathalie: Jobb jobb..

4 augusti 2011

Jobb jobb..

Jobbade igår och idag på dagiset på Assberg, helt ok!

Mår dock inte så bra idag.. Men när Linus hämtade mig på jobbet, åkte vi hem, hämtade Filip på dagis, sen stack vi o tog en glass. Sedan hem till ett par vänner som vi inte träffat på ett tag, ska dit i helgen också tror vi, äta gott oså.

Va ju på Almön häromdagen med Nattis, helt underbart! Har lovat bilder från varberg, falkenberg och Almön. DE KOMMER! Inte riktigt hunnit.

Filip sover som en stock, Linus är iväg och åker ring efter båt med en vän! Jag ska ta nässpray och alvedon och lägga mig, imorgon väntas ny dag med nya spännande saker ihop med Josefin & Maja!

Kan inte andas genom näsan, (de är inte snor) finns typ inget, den är bara helt täppt. Asjobbigt.. Se om de hjälper med spray! Lite ont u huvudet också. Min näsa började såhär igår efter vi klippt gräset, lånade svärfars åkergräsklippare som inte har uppsamlare, så gräset ligger ju liksom kvar, är jag allergisk?!?! :O

Äh va fan, dålig uppdatering. Nu kurrerar jag mig! :)

1 kommentar:

  1. Du kanske är småkänslig mot gräs, eller så är det något helt annat! Du får vila och ta det lite lugnt! :)

    SvaraRadera