V Nathalie: Ingenting faktiskt!

11 augusti 2011

Ingenting faktiskt!

Idag har varit en sån där dag man inte gjort någonting faktiskt. Rett ut massa problem, va iväg en sväng till kontoret på jobbet med. Så okej, lite har vi gjort! Nu ska vi snart äta kvällsmat. Sen bara mysa innan vi ska lägga lilleman som för tillfället är i fight med sin 3-hjuling. Den vill inte som han vill! Typiskt!

Imorgon ska jag jobba. Filip ska till dagis. Saknar honom så in i norden när han är där. Och de svider i mammahjärtat när han blir lite ledsen när jag lämnar. De vara ungefär bara tills jag är utanför dörren. Men iallafall.. Vet inte varför han börjat göra så. Antagligen förhan inte varit där på länge! Men inte roligt att se sitt barn ledset de sista man gör innan man börjar jobba.. Ganska tufft o jobba med barn när man har sitt eget på ett dagis en bit ifrån. Men men..

Kvällsmat. Vi hörs imorgon.

2 kommentarer:

  1. Usch.. nu fick jag sån dagis ångest... Min äldsta har ju inte alls gått på sånt trots omgivningens påtryckningar. Känns som att när den dagen kommer kommer det svida i mamma hjärtat.
    Det värsta är ju att om man själv känner obehag så kommer ju barnet oxå göra det...

    Hoppas det går bra ändå för er och att dagen blir bra!

    SvaraRadera
  2. vilken liten goding du har! hur gammal är du? =)

    trevlig helg! kram!

    SvaraRadera