V Nathalie: Min stackars lille..

12 april 2011

Min stackars lille..





Tycker så himlasynd om min lille plutt, var på 1-års kontrollen igår. Allting såg bra ut. Men sen var de ju dags för dom förbannade sprutorna. Jag hatar verkligen sprutor. På Vaccination nr 1,reagerade han nästan ingenting. nr2 va lite med reaktion och nu på 3:e va de katastrof. Han va helt hysterisk igår. Han bara grät och grät. Hela dagen. Spelade ingen roll vad vi gjorde. Han kunde inte somna ordentligt heller.. Så våran natt han inte varit rolig. Kl halv 5 i morse vaknade han och grät. Då gick Linus upp en sväng med honom och bara gick runt. Då somnade han bums på Linus. Och på kvällen somnade han på min mage. Då sov han som bäst. Lilla plutten.. Feber har han också fått. Han ligger och sover nu fortfarande... Med andra ord, idag blev de inget dagis för våran del. Han får vara hemma och vila upp sig så får vi se hur han mår imorgon!

Linus lämnade in våran bil igår för den ska lackas + att bucklan ska fixas som blev efter att en arg gubbe sparkade på dörren.. Så för tillfället åker vi inte audi utan en Skoda octavia. haha..

På dagis igår gick allting super verkligen.. Antar att lilleman kommer stormtrivas där med alla underbara fröknar o alla små barn! :)

Hade ju kalas i helgen för våran prins som fyllde 1-år. Han fick massa roliga leksaker, kläder, ah en massa såna saker.. De han gillar mest va nog den stora bollen han fick av Jessica & Emil. Han älskar verkligen bollar..

Jag satt hela dagen och tänkte på att de va ett helt år sen han föddes. Ett år sen jag gick med värkar. Sen när klockan slog 17:54 så sa jag "Nu är han 1 år och 2 minuter!" .. Jag kunde verkligen inte få de ur mitt huvud. Den känslan, så mina kära vänner. Idag för ett år sen åkte vi hem från BB. Och dagen bestog av massa besök och sånt! Underbar känsla! <3
Mycket händer på ett år kan man säga! Jösses..

Keven ger Filip paket!

I paketet gömde de sig en spis! :)

Josefin, Filip, Emma.

Paket från Jamie & Jennifer.

Fler bilder kommer sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar