V Nathalie: VÅR!

15 mars 2011

VÅR!

Bloggtorka, jag vet detta! Men har hänt mycket nu det sista så har liksom inte känt för att blogga...

Igår jobbade jag. kul! Idag är jag död då de verkar som de är min tur att bli sjuk nu, Filips också- igen! Villl ha sommar och slippa massa snor, hosta halsont m.m!

Denna gången verkar de som att de är halsfluss på mig, hosta och snor på Filip. BLÄ!
De gör såååå ont i min hals! Underligt att de bara kommer under en natt sådär!

Förresten- Har ni läst denna bloggen?
http://micah.myshowroom.se/
Så sjuk människa(ursäkta mitt språk) men man ska väl inte lägga upp ett schema hur man ska vara med sin dotter? :o Hon har aldrig med sig sin dotter när hon åker o träffar kompisar,shoppar osv. De är "såå" jobbigt o gå med vagnen i affärer!
Egentligen hennes liv, men blir lite förbannad på såna människor faktiskt..

När Lilleman vaknar ska vi gå ut i solen en sväng. Halsen kommer väl säkert bli sämre men jag måste ut i detta vädret!

1 kommentar:

  1. Sv. Ja William har börjat med det nu. Han ska ta hand om Marcus, inte jag. William ska mata, byta blöja, klä på och köra Marcus i vagnen. Haha. Fast ibland får jag hjälpa till (a). Som tur är :).
    William vill helst inte heller sitta i syskonvagnen, utan han vill att vi ska ta kärran när vi går ut så att han kan köra Marcus i den :P.

    Kram Mia

    SvaraRadera