V Nathalie: Sååå trött!

3 mars 2011

Sååå trött!



Nu är jag verkligen trött. Min kropp kräver verkligen sömn från mig, om jag inte år sova tillräckligt så mår jag fruktansvärt illa. När jag var mindre så kräktes jag väldigt ofta på kvällarna på grund av att min kropp krävde så mycket sömn.

De är inte ofta jag är såhär trött. Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "svensk maffia"
Har ni sett de någon gång? gud vilket samhälle vi lever i.

Lovade er bilder, men jag kan lova att dom kommer imorgon, om någon bryr sig?! ;) Filip har som sagt fått ganska mycket nytt, tänkte dela med mig av de! :)

Vi har hunnit med en hel del idag, så som tvätt, besök ett x antal timmar, mat, städ osv.

Jag bjuder på en gammal bild sålänge!

En rund o go bebis!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar