V Nathalie: vårstäd!

15 februari 2011

vårstäd!

Nu är jag trött på vintern så igår la jag Filip i vagnen och gick ut o vårstädade på tomten. Linus va också med. Han börjar kl 14 denna veckan.. Idag blåser de ute, riktigt isande faktiskt. Kallt som tusan. Usch jag gillar de verkligen inte, jag är så trött på vinter nu så jag vet inte vad .. Jag längtar tills solen tittar fram och de är sådär halvvarmt ute. Sen övergår de till stekvarma dagar. Åh så underbart.. Man slipper alla tjocka kläder man måste ha på sig, kan inte bara våren komma?

Men när jag tänker efter lite, Filip blir snart 1 år. När vi åkte hem från BB så tyckte jag faktiskt de va sådär lite kallt. Linus tyckte inte alls de va kallt, sköterskor låg på utsidan och solade, i T-shirt, så de kan inte ha vart så kallt, han föddes Lördag, på Onsdag grillade vi, och då hade jag INTE mycket kläder på mig. Så Med Filips 1 års dag närmar sig våren med stormsteg. De är inte långt kvar, wei!

saknar våran underbara vänner, Linda m. Familj som tillbringar denna veckan i Åre med sisådär -25, usch! haha .. Jaja, dom kommer snart hem och då ska vi ses, mycket! De bestämmer jag ;)


Idag får vi se vad dagen bjuder på. Ska göra lunch innan Linus ska åka o jobba iallafall, sen blir de väl de vanliga, busa med min vilda son, tvätta osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar