V Nathalie: Och det funkade..

12 februari 2011

Och det funkade..

Efter att ha bytt bajsblöja, så la jag lilleman vackert ner i sin säng (som för tillfället står bredvid våran säng, på min sida) Han skulle ju såklart leka o lura mamma innan han ville somna, men sen började han gnälla lite, jag la ner honom och han somnade. Jag strök honom sakta över ryggen med. Jag har ställt hans säng så nära våran de bara går, och så kan man dra ner en sida av hans spjälsäng, toppen! Jag når honom så han kan hålla min hand åtminstone eller att jag kan klappa honom över ryggen, det funkade i natt. Och de funkar idag!

Nu vill jag sätta upp lite mer rutiner för våran lilla prins. Han är snart 1 år. Och då tycker jag faktiskt de är på tiden att han börjar sova för sig själv.. Han har nämligen börjat röra sig så mycket på nätterna, de leder till att jag sover sämre, han sparkas gärna en del också, så vakna upp på morgonen med ont i ryggen, magen eller sidan är inte speciellt skönt!

Designen- japp! Ni ser, jag har som sagt gjort de igen. Jag älskar GRÅTT, och text stilen såg jag att Leijne hade så provade den. (bara den som ser ut som skrivstil) .. Jag kan inte bestämma om jag är nöjd, jag får suga på de en stund! Åh skrivstil är ju sååå fint. Älskar de verkligen ..

Jag tror bestämt att vi ska ta oss en promenad sen, viilket underbart väder vi har!

Sover era barn:
Mellan er?
Egen säng?
Egen säng i eget rum?
Egen säng i erat rum?

och också - Hur gamla är era barn?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar