V Nathalie: Jobba i ett par timmar!

1 februari 2011

Jobba i ett par timmar!

Skulle ju egentligen åkt till Göteborg för o kolla vagnen idag. Men de blev inte så. När jag stog och hängde tvätt igår så ringer Emili och frågar om jag kan jobba ett par timmar idag medans resten av gänget är på möte. Självklart tyckte jag! Eftersom de blev på så kort varsel så sa hon att jag fick ta med mig Filip om jag inte hinner få tag i barnvakt..

Jag hoppades ju såklart att svärmor skulle hinna hem från Göteborg innan jag börjar kl 14. Jag trodde faktiskt inte de. men jo visst, hon är nu påväg hem. Och hämtar oss här sen o kör mig till jobbet så får Filip vara hos hennes medans jag jobbar.. Linus är på kurs idag till 16.30 så han kunde inte ta ledigt. Annars hade han ju givetvis gjort de! men nu är problemet löst. Och jag börjar 14, kommer hem när jag kommer hem! :)

Första gången hon har Filip, de känns i mina nerver vill jag lova! haha :D
Nej, men de ska nog gå bra!

--------

Natten har för övrigt vart sådär rolig. Den började med att sängen blev nerspydd av våran lilla krabat. Hoppas innerligt att de bara va inatt, så han inte blir sjuk igen!! De har inte kommit upp mer efter de, så de va nog bara en engångsgrej! Hoppas Hoppas ...

Nu ligger han och sover, jag tvättar osv. Ska börja göra mig i ordning så jag blir människa någon gång! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar