V Nathalie: Ännu en omgång!

16 februari 2011

Ännu en omgång!

Japp, de va dags för ännu en omgång med förkylningen i denna lilla familjen! Filip har haft hosta som bara den, men han har fått medecin så de börjar släppa.. Eller de har släppt, han kan hosta någon gång under dagen, men inte mer än så! Sen har vi ju då pappan i huset som de är värre med, vi får helt enkelt se om han över huvudtaget orkar sig till jobbet idag. För tillfället ligger han i sängen med en sovandes Filips bredvid sig. Han har ont i halsen, förkyld, huvudvärk, och såklart feber på detta. jag har klarat mig väldigt bra, som alltid kan man säga!

Vi får hoppas att pojkarna snart blir bättre. om Linus orkar sig till jobbet idag återstår å se.

Jag tänkte iallafall ta mig en promenad idag, får väl vänta tills lilleman vaknat så kan jag ta med honom! Isande vindar idag också, usch! Tvätten ligger i maskinen så den ska hängas sen också. jag vill BAKA. Men såklart har jag inget mjöl, hmm! Sådär lagom roligt. Inte alls faktiskt.

1 kommentar: