V Nathalie: De blir nog ett nytt åk för lilleman!

22 januari 2011

De blir nog ett nytt åk för lilleman!

Har suttit här en stund nu och kollat runt på en ny vagn till lilleman. Jag har hela tiden velat ha en 3-hjuling men så sa försäljarna att de inte passade till oss som bor som vi gör. Men nu har jag hittat en för "tuffare väglag" och jag är förälskad. Så nu ska jag fjäska för min man!

Ni kan hitta den här!

http://www.blocket.se/goteborg/Sulky__10__NYHET___forra_arets_STORSALJARE__20523026.htm?ca=16&w=3

Vad tycks? :)

1 kommentar:

  1. Sv. Bor du i närheten av Borås? Så du själv kan hämta? Eller ska jag skicka? Isåfall kommer fraktavgift på ca 60-70kr. Men värdet av nappen/flaskorna är betydligt mera.
    Eller så kan du hålla utkik efter tävlingen om mugg/napp, då står jag för frakten!

    Mvh. Mia

    SvaraRadera