V Nathalie: Äsch..

20 januari 2011

Äsch..

tråkigt inlägg de sista.. Men några såna måste de ju också komma ibland.. Haft en mysig dag med jennifer & Nathalie .. Nathalie hade en sån liiiiiiten bebis.. herregud så söt han var!

När dom åkte så fick Filip kvällsmat och nu sover han som en stock, man blir trött av och leka med sina kompisar! :) Lilla gubben ..

Jag ska iallafall inta duschen när vi vart och handlat. Om nu gubben min behagar komma hem! han måste göra de snart så de inte blir för sent, vi måste iväg. Jag måste ha ett ynka frimärke så jag kan posta ett brev som måste på lådan idag för o komma iväg i tid imorgon. Annars är jag körd!

Förresten, har ringt på jobb idag och de ser ljust ut för min del! Gud så kul .. Ska bli rolig och komma u o jobba. Linus ska vara hemma med Filip på Förmiddagarna, och jag på efermiddagarna! Kanske inte så kul att jag och Linus gårom varandra på dagarna. Men vad ska man göra liksom, vi har helgerna på oss o ses och hitta på familjemys. Nu kommer nog gubben min. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar