V Nathalie: snart vet jag inte vad jag gör!

23 december 2010

snart vet jag inte vad jag gör!

Nu har Filip åkt på ännu en förkylning. Varför???? Hur många gånger han har vart förkyld sen han föddes, räknar jag nog på tå händer, tröttsamt! Hosta, näsan rinner, och lite feber. Lagom kul såhär till jul. Iofs är hans tänder på g också!

Så ah, natten har vart sådär rolig kan jag säga. Han har inte kommit till ro någonting, vaknade o va skitledsen. Stackarn!

Idag när Linus kommer hem vid 1 tiden så ska vi åka till Ge-kås, sådär lagom kul o ha med Filip dit när han inte är riktigt 100. Men han är ju lika pigg & glad som vanligt, vad ska jag göra liksom? Julklappar måste vi handla. Tror att de blir en snabb visit där. Bra de!

Nu ska jag leka lite med lillplutt, sen greja i ordning lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar