V Nathalie: 6:e december.

6 december 2010

6:e december.

God kväll mina damer och herrar!

Idag har dagen erbjudit oss minsta möjliga. Kan vara skönt de också ibland. Filip har i princip sovit sen Linus åkte till jobbet. Han vaknade för ett tag sen o kryper runt här som en vilde. De roligaste av allt är helt klart o krypa upp o ner för "trappsteget" i hallen.. Ja! Vi har ETT ynka trappsteg i våran hall.. Ynkligt!

Idag innan Linus åkte till Jobbet lekte vi med Filip, jag gjorde även panerad fisk, ris och sås. De va gott.. Nu håller jag på o koka upp pasta och kokta grönsaker, jag har blivit totalt tokig i broccoli.. Gott gott gott.
Jag är så lat när jag gör mat till mig själv, så jag göt bara pasta o grönsaker.. Jag har alltid vart en pasta människa, och kommer nog alltid o vara de också för den delen!

Så nu ska vi snart äta lite kvällsmat. (Underlig kvällsmat för MIN del) Sen tänkte jag att vi ska ta en dusch jag o min bebis!

Sängen är renbäddad o i pricip nog bara redo o möta våra kroppar, men nej! Inte än inte.. Alldeles för tidigt.

tjiiiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar